Alla inlägg den 20 oktober 2018

Av Josefine - 20 oktober 2018 11:43

Hej på er därute! Hoppas ni mår bra! Det gör jag, eller ja, skapligt iallafall. Det finns något i mig skaver. Vill inte vara allt för privat, så inga namn eller dylikt kommer nämnas. Så här är det, det fanns en person i mitt liv, förut, som betydde väldigt mycket för mig, och fortfarande betyder väldigt mycket för mig antar jag. Och jag kan inte släppa personen ur mitt liv, hur mycket jag än vill, och det har snart gått 1 år. Men frågan är ju om jag ens vill de.. släppa personen och gå vidare?! Vad är det för fel på mig?! Varför känner jag såhär?! Personen har verkligen satt sina spår i mig och fått mig att känna så starka känslor, som ingen annan någonsin har gjort. Vad har du gjort med mig?! Håller jag på att bli fullständigt galen eller vad är det frågan om?! Kommer jag någonsin känna såhär för någon annan människa igen?! Frågorna är många, och jag vet inte om jag någonsin kommer få några svar. Varför kan jag inte bara gå vidare. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle vara såhär jobbigt att skriva det här. Men jag måste få ur mig det på något sätt. Och då via ord, det som jag är bäst på. Jag ville bara skriva av mig. Hoppas ni får en bra dag! Kram <3 #spridkärlek

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards